درباره ما

با رشد روزافزون و موفقیت‌های متوالی مجموعه خیام چوب که در سال 1360تاسیس گردیده بود ، تصمیم بر آن شد که با حفظ ساختار و شاکله اصلی خیام چوب، گروه معماری و دکوراسیون آدلی هوم به عنوان نخستین زیرمجموعه،‌ با گسترده نمودن فعالیت ، در بخش های بازسازی ، دکوراسیون داخلی و ساخت و ساز به فعالیت‌های اجرایی خود ذیل مجموعه اصلی ادامه دهد .
گروه معماری و دکوراسیون آدلی هوم با بکارگیری کارشناسان و مهندسین مجرب، سابقه‌ای درخشان از سال‌ها فعالیت در زمینه ساخت و تولید انواع مصنوعات چوبی دارد، به طوریکه اکنون به عنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو و موفق در عرصه طراحی، اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی، بازسازی و ساخت انواع سازه های عمرانی بدل شده است. این گروه، در طول سال‌ها فعالیت خود، موفق به ارائه خدمات مهندسی متنوعی شامل مشاوره، طراحی و اجرای تخصصی ساختمان، نظارت و اجرا در پروژه‌های متعدد ساختمانی و صنعتی و کلیه خدمات مربوطه به دکوراسیون داخلی گردیده است.

گروه معماری و دکوراسیون آدلی هوم، که تحت عنوان مجموعه خیام چوب، سابقه‌ای درخشان از سال‌ها فعالیت در زمینه ساخت و تولید انواع مصنوعات چوبی دارد، اکنون به یکی از مجموعه‌های پیشرو و موفق در عرصه طراحی، بازسازی و ساخت انواع املاک بدل شده است. این گروه، در طول سال‌های فعالیت خود، موفق به ارائه خدمات مهندسی متنوعی شامل مشاوره، طراحی و اجرای تخصصی ساختمان گردیده است. این خدمات شامل رشته‌های مختلف معماری، سازه، تاسیسات، تجهیز، نظارت و اجرا در پروژه‌های متعدد ساختمانی و صنعتی بوده است که با دقت و موفقیت به پایان رسانده‌اند.